FANDOM

Metrac

Generał Metrac

Generał Armin Metrac - Generał drugiej fali uderzeniowej na Vektę.

Główny antagonista Killzone: Liberation. Zadaniem jego armii było zdobycie północnej części planety. Znany ze swojej okrutności wobec cywilów jak i żołnierzy Vektańskich. Do potyczki przystopił po przybyciu okrętów UCN, które zniszczyły Stację Orbitalną. Jego wygląd jest charyzmatyczny. Jest wysoki i atletyczny co jasno pokazuje, że nie jest zwykłym Helghaninem. Jest bardzo zdeterminowany aby pokonać wroga. Zginął z rąk Jana Templara podczas potyczki w tajnej bazie w górach.

BiografiaEdytuj

Wczesne ŻycieEdytuj

Metrac urodził się w XIV w. na Helghanie w czasie Wielkiego Kryzysu. Był zupełnie inny niż reszta, miał charakterystyczne cechy człowieka. Gdy wstąpił do wojska okazał się bardzo dobrym żołnierzem. Gdy awansował na Generała Broni, odwołał karę śmierci na Tendorze Cobarze (zabił swojego przełożonego) gdyż widział w nim potenciał. Pozostawił wiadomość dla reszty armii: "nie ma miejsca na słabość".

Wkrótce potem zaprzyjaźnił się z Cobarem i zaprosił go do grupy Colonial Guard. Był zwolennikiem Visariego, który szybko rósł w siłę i uczynił kraj potężnym. Zyskał przychylność cesarza pomimo jego ludzkich cech. Niedługo potem dołączył do doradców cesarza wraz z: Pułkownikiem Maelem Radeciem, Generałem Josepheem Lente i przyjacielem Pułkownikiem Cobarem.

Niebył mocno związany z planem inwazji. Był zastępcą Generała Lente i został na Helghanie aby być w kontakcie ze zdrajcami: Generałem Stratsonem i Adamsem. Inwazja rozpoczeła się w sierpniu 2357r. Po wielkiej porażce armii Helghańskiej, Metrac został wysłany w drugiej fali.

Killzone: LiberationEdytuj

Wspólnie z przyjacielem Cobarem, zabrał wzmocnioną flotę i nowe rodzaje wojsk i opanował częśc Vekty. Udali się w góry a następnie ruszali we wszytskich kierunkach.Ostatecznie udało mu się zająć wschodnią część kontynentu. W ciągu miesiąca, zdobył popularność wśród ISA, swoją brutalnością przepychał obronę ISA i założył bazę w Redavni Plans. Zmusił ISA do powrotu do Reyhoven.

Na początku października, minister obrony Heff Milcher, Generał Stratson i naukowiec Evelyn Batton spotkali się w Rayhoven w celu omówienia możliwości korzystania z broni nuklearnej przeciw Helghast. Metrac atakuje bazę aby pokrzyżować plany, ISA zostają zmuszeni do ewakuacji. Niestety prom Vipów zostaje zestrzelony na północ od Rayhoven. Metrac dociera do rafinerii w Magnus Harbor i wysyła Cobara aby znalazł Vipów i przyprowadził ich. Metrac zostaje zaatakowany przez mały oddział ISA pod dowództwem Sierżanta Rico Velasqueza, jednak zostaje on prawie całkowicie wymordowany.

Metrac aby zyskać czas dla Cobara oferuje rozejm ISA. Prosi aby ISA opuściło południe. Metrac zabiera Evelyn i Rico do bazy na przesłuchanie. Sprawy się komlikują Milcher jest trupem a Stratson ucieka zabijając Cobara. Metrac grozi ISA zabiciem zakładników jeśli nie wydadzą broni nuklearnej. Metrac torturuje Evelyn, ona podaje mu złe kody. Metrac próbuje obrócić Rico na swoją stronę. Zamisat tego wysyła go do Stratsona do Sedah City i próbuje go wrobić w zdradę. Wkrótce dowiaduje się, że ISA odkryło jego bazęm, dlatego szykuje się do ucieczki. Rico atakuje Sedah City ale Templar sprzeciwia mu się. Nawraca Rico i podejmuje walkę z Metraciem, którego mocno zranił a ten poprosił go o śmierć wojownika. Templar spytał jednak o miejsce pobytu Rico, Metrac rzuca się na Templara z nożem lecz ten zdążył go zastrzelić.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki