FANDOM

309px-1101889-beach head super.jpg

Mapa Beach Heads

Beach Head
jest mapą multiplayer w serii Killzone.

KillzoneEdytuj

Ogromna mapa multiplayer. Idealna do trybu Destroy. Z południowej strony znajduję się baza z dwoma dziurami w murze. Są na niej dobre dwa miejsca dla snajperów. Po drugiej stronie znajduje się odradzalnia dla Helghast są tam dwa budynki bez muru i większej ochrony. Ta placówka leży nad samą wodą. Po środku dominują tereny piaszczyste, skały, kilka okopów z osłoną worków i kilka zbombardowanych budynków. Po północnej stronie znajduje małe wzgórze z zapasem amunicji. Tuż obok jest mniejsze z Wyrzutnią Rakiet M404. Po ich boku mały staw. Te rzeczy są jednyną osłoną placówki północnej przed snajperami wroga, którzy są w stanie strzelać na sam koniec mapy. Duża przestrzeń umożliwia wykorzystanie takich broni jak Wyrzutnia Granatów M327 czy Granatnik BP-02 Pup.

Killzone 2Edytuj

Beach head-2.jpg

Beach Head

Beach Head
mapa ta występuje również w Killzone 2 w paczce Piorun i Grzmot
Helghast.jpg

Beach Head

Akcja rozgrywa się na wybrzeżu nocą w deszczu, oddali widać miasto Pyrrhus. Przez środek mapy biegnie most, lecz w centrum jest zniszczony. Warunki pogodowe są trochę nie sprzyjające, ale to właśnie dzięki nim można odczuć prawdziwy, ciężki klimat tego poziomu. Nikt nie może czuć się tam bezpiecznie. Zawodnicy bez trudu potrafią wykorzystać ciemne i ciasne miejsca, ale i na otwartym terenie należy uważać. Snajperów nie brak, a to właśnie oni czują się w takim środowisku najlepiej. Chyba największe szanse ma tu Infiltrator, gdyż przy takim chaosie i strasznie ponurej scenerii ciężko odróżnić przyjaciół od wrogów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki