FANDOM

150px-Garza.jpg

Kapral Dante Garza

Dante Garza - żółnierz wojsk ISA, ekspert techniczny w oddziale Alpha. Jest lepiej wykształcony i uprzywilejowany od Seva, jednak nie może otrząsnąć się z przeszłości. Jego przebiegłość i poczucie humoru nie ukrywają jego inteligencji. Sprawia wrażenie pewnego siebie i aroganckiego- cieszy się szczególnie niepożądanym Natko, twierdząc: "że ktoś musi to zrobic". Ale w rzeczywistości jest lojalnym kompanem. W oddziale jest "zbuntowanym samotnikiem" dzięki czemu jest dobrym snajperem co pomogło iść do przodu. W przeciwieństwie do Seva brak mu podporządkowania i moralności, jednak nadrabia to lojalnością i odwagą.

UmiejętnościEdytuj

Garza ma kilka przydatnych umiejętności technicznych pokazanych w Killzone 2, jak włamanie się do komputera Helghastów, otworzyć zamknięte drzwi Helghast. Właściwie nie wie jak korzystać z zaawansowanych urządzeń nie strzelając do nich.

Ratowanie Oddziału AlphaEdytuj

Garza zmarł podczas misji Rafineria Tharsis, gdzie trzy razy w plecy zostaje postrzelony przez Schock Troopera. Po ucieczce z rafinerii Garza sprawia wrażenie, że przeżyje, jednak pada na ziemię. Sev próbował go ratować lecz bez skutku. Po powrocie na Nowe Słońce ukazany jest jego pogrzeb przerwany przez atak Floty Helghańskiej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki