FANDOM

181px-Cast-hakha.jpg

Gregor Hakha

Gregor Hakha - Jest młodym półhelghaninem-półczłowiekiem pracującym dla Colonial Intelligence Servis w ISA jako tajny agent. Przed Jego zdradą był zaufanym człowiekiem Generała Lente - mózgu inwazji na Vektę, dowódcę 3 armii Helghańskiej. W pewnym momencie był nawet szefem sztabu Helghańskiej Administracji. Jako Pułkownik uciekł do sił ISA podczas pierwszej Inwazji Helghańskiej, natychmiast stał się głównym celem najeźdźców. Został złapany a jego ochrona zabita, z pewnej śmierci wyrwała go drużyna Jana Templara, a następnie współpracował z nimi w walce z Generałem Lente. Kiedy rozmawiał z ciężko rannym Lente, dowiedział się, że jego brat zginął na Helghanie. Z rozmowy dowiadujemy się, że ojciec Hakhi był człowiekiek a matka Helghanką. Następnie Lente prosi o ulżenie cierpień, Hakha spełnia Jego proźbę. Dzięki zaawansowanje technologii regeneruje się szybciej niż inni ludzie czy helghowie.

Wydaje się inteligenty, czasami cytuje nawet filozofów. Nie pojawia się w następnych grach sądzi, że za zasługi przeszedł na emeryture jednak wciąż jest w komisji wojskowej i wspomagał Radę Wojskową w organizacji kontraataku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki