FANDOM

KZ2Dropship3d POST

Helghast Overlord Dropship

Helghast Overlord Dropship - pojazd Helghastów do transportu ludzi oraz ładunku. Jest uzbrojony i opancerzony.

Dane techniczneEdytuj

  • Dropship stertujący
  • Dropship - widoczny podwójny zestaw dysz po obu stronach
  • Dropship - w locie szyk bojowy
  • Biały Dropship

Overlord Dropship jest ciężko opancerzony i prawie niemożliwe jest, aby go zestrzelić bez ciężkiego ognia, a co za tym idzie pasażerowie oraz ładunek znajdujące się w nim są bezpieczne. Może transportować 8 osób (8 miejsc siedzących) i sprzęt (posiada dodatkowe wnęki i mocowania na drobny sprzęt) lub dodatkową załogę na platformie naprzeciw dwóm rzędom siedzeń zwróconych naprzeciw siebie. Posiada dwie przednie płozy i jedną tylną co umożliwia lądowanie w nierównym terenie (przy lądowaniu najpierw styka się z podłożę dwiema przednimi a potem tylną) Jest bardzo szybki co umożliwia pokonywanie dużych odległości w krótkim czasie lecz niestety nie posiadają silników manewrowych jak Intruder ISA co prowadzi iż są mniej zwinne. Posiadają także na dziobie działko maszynowe co umożliwia oczyszczenie terenu pod strefę lądowania (rzutu) Pilot znajdujący się w kokpicie (przednia część) jest całkowicie osłonięty co uniemożliwia trafienie załogi.

Porównanie Intrudera z Dropshipem Edytuj

I - Intruder D - Dropship
I D
Prędkość 3 5
Zwrotność 5 2
Bezpieczeństwo 1 5

Dropship jest mało zwinny i kosztowny dlatego Helghast rzadko używa ich przy zabudowaniach ponieważ stają się łatwym celem (jeśli się dysponuje odpowiednią siłą ognia)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki