FANDOM

197px-Lente

Joseph Lente

Generał Joseph Lente - Dowódca Trzeciej Armii Helghańskiej. Był głównym dowódcą sił Inwazji na Vektę, ponieważ był najlepszym człowiekiem Visariego. Jest antagonistą wtórnym w Killzone, uderzył w Beachheads. Zwolennik faszystowskich wyznań anty-ludzkich Visariego. Został pokonany przez drużynę Jana Templara a dokładniej przez Gregora Hakhę. Kiedy Hakha usłyszał ,że jego brat zginął za swoje poglądy dobił swojego dawnego "dowódcę", kończąs swoją podłość raz na zawsze.

BiografiaEdytuj

Wczesna KarieraEdytuj

Urodził się w XXIV w. podczas Wielkiego Kryzysu Helghańskiego. Do wojska wstąpił podczas powstawania Imperium Visariego. Ze względu na swoje umiejętności przywódcze stał się ważnym rangą oficerem. Był wielkim zwolennikiem Visariego i jego poglądów, pomógł mu dojść do władzy dzięki swojej propagandzie i strachu. Następnie w ciągu dziesięciu lat odbudował armię Helghańską i został mianowany jej dowódcą. Był na samym szczycie rankingu podwładnych Dyktatora. W swojej polityce poniósł porażkę, gdyż wielu współpracowników go opuściło min. Gregor Hakha, który niezgadzał się zjego poglądami i przeszedł na stronę ISA. Rodzina Hakhi była zdegustowana jego postawą, tylko jego brat stanął w jego obronie i niechciał krzywdzić ludzi, za swoje poglądy Lente zastrzelił go.

Lente odpowiadał za mobilizację sił dla Inwazji na Vektę. W 2357r. powstał plan. Przy współpracy z ze zdrajcą generałem Stuartem Adamsem, plan był prawie wykonany. Platformy SD i III Armia Helghast miały być kluczem do sukcesu.

KillzoneEdytuj

Plan inwazji wypadł doskonale, siły Helghast całkowicie sforsowały obronę Vekty. Sam Lente potajemnie przedostał się z oddziałem żółnierzy na Platformę SD aby od razu po zabiciu Generała Bradleya Vaughtona uruchomić i nadzorować dalszą część. Następnie czekali na posiłki z Ziemi aby od razu je zniszczyć a następnie zlikwidować całkowicie wszytskich ludzi wroga z planety.

Na jego nieszczęscie drużyna Templara odkryła zdradę Adamsa i plan Lente, dlatego wyruszyła pokrzyżować im plany. Lente próbował zatrzymać oddział jeszcze na Vekcie ale jego pluton nie był w stanie zatrzymać ISA. Sam Lente zginął.

Ranny Lente odkrył, że Hakha należy do zespołu dlatego powiedział mu że jest hańbą Helghanu. Opowiedział mu o jego bracie za co zginął. Adams był zadowolony słysząc, że Lente nie żyje twierdząc, że Visari nie stracil najlepszych dowódców. Drużyna Templara ocaliła statki UCA i sami siebie również.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki