Pistolet StA18 jest standardowym pistoletem Helghańskiej armii produkowanym przez Stahl Arms. W magazynku który znajduje się pod lufą pistoletu mieści się 12 nabojów. W Killzone 1 (gdzie nazwany był Pistoletem Maszynowym IvP-18 Tropov) posiadał możliwość strzelania seriami, podobnie do autentycznego pistoletu Beretta 93R, jednak StA18 nie posiada już tej funkcji.

Killzone 1Edytuj

IvP-18TropovMachinePistol.jpg

IvP-18 Tropov

Pistolet Maszynowy IvP-18 Tropov to standardowy pistolet Helghańskiej armii, posiada możliwość strzału seriami oraz pojedynczo. W kampanii najczęściej można zdobyć pokonując snajperów w bliskim zasięgu, gdyż wtedy chowają karabin i wyciągają pistolet.

Killzone 2Edytuj

W kampanii jest rzadko spotykaną bronią, jednak większość graczy zamienia swój Rewolwer M4 na StA18 ze względu na większy magazynek i szybkostrzelność, jednak brakuje mu mocy obalającej.

W Multiplayerze jest jedynym dostępnym pistoletem dopóki graczy nie odblokuje M4. Jest dużo słabszy niż M4 i potrzeba wielu celnych strzałów aby zabić wroga, posiada jednak większy magazynek i można z niego strzelać szybciej, przez co bardziej doświadczeni gracze będą mogli wykorzystać to szybkiego zabijania strzałami w głowę.

Kampania
Zasięg Obrażenia
0 -4 20
5 -20 15
21 - 60 7.5
Multiplayer
Zasięg Obrażenia
0 - 50 20

Więcej z Fandomu