Fandom

Killzone Wiki

Rico Velasquez

132strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Rico Velasquez
181px-Cast-rico.jpg
Killzone, Killzone: Liberation, Killzone 2, Killzone 3
Tytuł Sierżant, Starszy Sierżant
Planeta Vekta
Wiek 31
Rasa Człowiek
Rola Obrońca Vekty, Członek Inwazji na Helghan
Powiązania ISA, Oddział Alpha
Broń M224-A1 LMG

Rico Velasquez (Starszy sierżant Ricardo Velasquez) - Elitarny żołnierz ISA, przyjaciel Jana Templara. Jest jednym z głównym bohaterów i pojawia się we wszystkich częściach oraz jest grywalną postacią w Killzone. Rico jest mało inteligentny, spotykając go pierwszy raz można uznać go za szaleńca, najpierw robi potem myśli. Podcza Inwazji Helghańskiej został osierocony. Uratował Templara i Luger przed maszynami Helghast. Podczas kolejnych kilku miesięcy uczestniczył w bitwach obronnych. Doprowadził oddział Alpha pod Pałac Visariego aby następnie popsuć cały sens misji, zabijając Visariego.

Ricardo Velasquez (aka Rico) urodził się 1 Listopada 2329r. na Vekcie. Najstarszy z dziewięciu braci, mieszkał w ubogiej części przemysłowej na północ od slumsów Vekta City. Jego rodzice prowadzili znaną restaurację. Częste walki z braćmi zrobiły z niego prawdziwego wojownika. Ciężko pracował w restauracji aby pomóc swojej rodzinie, z czasem zyski były tak duże że zatrudniono półetatowych pracowników. Rico błąkał się bezcelowo w świecie przestęczości, gdy skończył 18 lat wstąpił do armii ISA. Gdy zakończył szkolenia został awansowany na sierżanta i dołączony do plutonu pierwszej gotowości All-Rookie. Podczas samej wojny uratował Generała Bradleya Vaughtona. Nienawidził Hakhi za jego pochodzenie i mimo, że był niższy w stopniu od niego, kilka razy zaatakował go. Więzy nienawiści zerwał, pomagając rannemu Hakhce na Stacji Orbitalnej. Mimo jego zasług, okrył się nienawiścią swojich kolegów spowodowaną zabiciem Visariego, zniweczył wszystko na co tak ciężko pracowali. W Killzone 2 zaprzyjaźnił się z Sevem, doszło między nimi do sporu po śmierci Garzy. Pogodzili się dopiero po ataku floty Helghańskiej. Jego agresje jest wstanie powstrzymać tylko Sev. Zamordował uczonego Scolar Visari w Pałacu Visiarego podczas inwazji ISA na Helghan.W Killzone 3 dowodzi "Renegatami",żołnierzami latającymi na Intruderach.Mimo wielu kłótni z Narvillem i przeciwnościach,uciekł z Helghanu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki