FANDOM

414px-General-adams.jpg

Adams - Zdrajca

Stuart Adams
- Generał wojsk ISA. Odpowiedzialny za Platformy SD. Jest głównym antygonistą w grze Killzone, ponieważ zdradził ISA na rzecz Helghast. Został zdemaskowany przez drużynę Jana Templara. Była o nim mowa także w Killzone: Liberation. Zginął na stacji orbitalnej zniszczonej przez statki UCA przygniecionym przez fragment konstrukcji stacji.

BiografiaEdytuj

Wczesna Kariera

Urodził się na Vekcie. W wieku 24 lat nadszedł moment, w którym wstąpił do ISA. Dzięki swojej solidności awansował na generała i został przydzielony do Stacji Orbitalnej dla Platformy SD. Scolar Visari potajemnie skontaktował się z nim podczas Wielkiej Rewolucji na Helghan. Wizja władzy Visariego bardzo spodobała się Adamsowi dlatego Visari nie musiał wysilać swojej perswazji. Postanowił dołączyć do Helghast a nawet pomógł w tym generałowi Dwigthowi Stratsonowi. Obaj byli w kontakcie z Generałem Arminem Metraciem.

W 2357r. Odegrał ważną rolę ataku Helghów. Zabił autorytet ISA gen. Bradleya Vaughtona. Zoorganizował także nieudany zamach na Jana Templara, podczas szkoleń, który zaważył by na losie ludzkości.

Charakterystyka

Z początku można mieć wrażenie, że nie ma nic wspólnego z atakiem wroga. Nikt nie podejrzewał, że to on stał za podstępem. Dopiero później widać jego nienawiść do własnego narodu. Zdrada, chęć władzy i sławy doprowadziła go do choroby psychicznej, prawdopodobnie nie zdawał sobie sprawy, że po wszystkim Visari zabił by go uznając go za bezużytecznego. Był pewien, że Visari uznaje go za prawą rękę a po wygranej wojnie będzie kimś więcej. Obłęd sprawił, że nie bał się nawet zginąć. Możliwę, że zdał sobię sprawę z błędu, gdyż w intrze końcowym widać zmianę nastroju i przerażenie na jego twarzy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki