FANDOM

Mission13

Zamach

Zamach – tryb w multiplayerze. Jeden z dwóch trybów, który, jeśli wybrany, występuje dwa razy w jednym meczu (drugim trybem który występuje 2 razy jest Odszukaj i zniszcz). Celem jest zabicie lub uchronienie przed śmiercią wyznaczonego celu.

CelEdytuj

Obrońcy, aby wygrać muszą utrzymać cel przy życiu w wyznaczonej strefie mapy, jeśli cel przebywa poza strefą, drużyna nie zyskuje punktów. Zadaniem drużyny przeciwnej jest uśmiercenie celu.

Zanim rozpocznie się zamach, wylosowany jest jeden gracz który będzie celem, jeśli cel zostanie zabity przed rozpoczęciem zamachu, zostanie wylosowany inny gracz. Gracze mają 30 sekund na przygotowanie się do ochrony gracza wybranego za cel zabójstwa. Po upływie czasu przygotowania imię i położenie na mapie wybranego gracza wyświetlone zostaje drużynie przeciwnej. Zamach kończy się jeśli obrońcy utrzymają cel w punktowanej strefie przez wystarczającą ilość czasu, cel zostanie zabity lub upłynie limit czasu.

WskazówkiEdytuj

Jako cel, najlepiej ukrywać się w miejscu gdzie trudno wrzucić granat bez uprzedniego pokonania obrońców. Spróbuj dojść do swojej kryjówki zanim twoja pozycja zostanie wyświetlona przeciwnikowi.

Drużyna broniąca celu powinna zabezpieczyć cel za pomocą min, wieżyczek i dodatkowych miejsc odrodzenia, a w pobliżu powinien znajdować się medyk który będzie mógł szybko uleczyć cel. Należy pamiętać, że cel który jest śmiertelnie ranny, ale nadal żyje, nadal zdobywa punkty.

Jako zamachowiec, spróbuj skorzystać z zdolności przyśpieszenia szturmowca. Jeśli uda ci się śmiertelnie zranić cel, nie pozwól medykom go uleczyć. Jeśli to możliwe, spróbuj zabić cel granatami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki